Oricât de bun ar fi mesajul tău de marketing, acesta devine inutil dacă nu poate ajunge la public rapid și nu îl va atrage. Degeaba cheltuim timp și resurse pentru a ne promova, dacă nu deținem un plan bun pe care să îl urmărim cu strictețe.
Indiferent dacă vorbim despre afaceri care se adresează afacerilor (B2B) sau afaceri care se adresează clienților (B2C), ai nevoie de conținut relevant și de un mijloc practic de transmitere a conținutului respectiv (de exemplu, servicii de marketing digital, adresate publicului tău), pentru a fi eficient.

Pasul 1 – Integrarea vânzărilor și a marketingului pentru o creștere mai mare

Ideea din spatele integrării echipelor de vânzări și de marketing este că, prin alinierea acestor două procese, vei orienta cele două echipe spre același obiectiv, sporind responsabilitatea și atingând o creștere de 20% a veniturilor anuale. De obicei acest lucru este neglijat și poate da bătăi de cap oricărei afaceri.
Combinarea procesului de vânzare și de marketing elimină, de asemenea, barierele potențiale de comunicare și construiește echipe puternice, care respectă obiectivele cumpărătorilor.

Pasul 2 – Bing, Google și Yahoo sunt prietenii tăi

Un site web optimizat cu SEO, care are un conținut actualizat în mod regulat, va atrage constant noi clienți.

Pasul 3 – Optimizare, Optimizare, Optimizare

Ai o campanie de marketing activă, optimizare SEO este făcută. Gata. Treaba ta e finalizată, iar acum te poți ocupa doar de vânzări. Din păcate, în viața reală lucrurile nu stau chiar asa. Ca marketing-ul și optimizarea SEO să meargă bine în continuare trebuiesc optimizate constant. Lasă Netflix și hai la treabă!

Pasul 4 – Setează-ți obiective

Acest lucru poate părea un pas evident, dar foarte mulți oameni își pierd concentrarea pe parcurs și nu își ating obiectivele. Dacă stabilești obiective și implementezi planuri pentru a le atinge, este mult mai probabil să le atingi. Este important să îți știi publicul țintă și să studiezi tot ce poți despre el. Furnizează produsele și serviciile pe care publicul tău le dorește.

Pasul 5 – Ai grijă de clienții tăi

Clienții loiali sunt excelenți pentru orice afacere. Asigură-te că îți vei păstra clienții satisfăcuți și fericiți. Arată-le că îi apreciezi prin crearea unui program de fidelizare. Este o modalitate excelentă de a mări veniturile. Este mult mai ușor să vinzi ceva unui client existent decât să găsești un nou client. Construiește un program de loialitate atractiv și ușor de utilizat, iar apoi rezultatele vor veni.